Cum scapi de anxietate cu remedii naturale?

Te confrunți cu stări de neliniște? Atacuri de panică apărute din senin? Nu te lăsa dominat de anxietate! Magneziul, rhodiola, dar și alte remedii naturale te pot ajuta în reducerea stărilor de anxietate. Mai multe îți spune Simona Dragomir.

0
226

Bun găsit, dragii mei! Astăzi vom vorbi despre cum poate fi redusă anxietatea cu ajutorul remediilor naturale. Anxietatea este o problemă foarte frecventă în societatea actuală. Tot mai mulți oameni se confruntă cu stări de neliniște, griji duse la extrem pentru probleme mărunte, atacuri de panică apărute din senin. Tot mai mulți oameni mărturisesc că se simt în nesiguranță și trăiesc cu o stare de frică, fără a putea numi însă pericolul care îi amenință.

Vă regăsiți și voi în acest tablou? Nu vă lăsați dominați de anxietate. Soluții există, iar foarte multe speranțe vin din sfera remediilor naturale.

Hrana oferită zilnic organismului nostru are o importanță covârșitoare. Sunt recomandate alimente bogate în vitamine din complexul B: legume verzi, cereale integrale, carne provenită de la animale crescute în mod natural. Adăugați pe listă alimente bogate în magneziu: nuci, banane, avocado, fructe de mare, alge. Puteți completa necesarul de magneziu cu ajutorul unui supliment natural pe bază de magneziu marin. Și nu în ultimul rând, introduceți în dietă alimente bogate în omega 3: pește (somon, macrou, ton, sardine), semințe de in, ulei de măsline. În plus, suplimentele naturale cu ulei de pește vă vor ajuta la redobândirea stării de bine. Alegeți însă un produs cu ulei de pește premetabolizat, cu biodisponibilitate crescută și care nu determină regurgitații sau gust neplăcut după administrare.

Să nu uităm că sănătatea intestinului este foarte importantă pentru sănătatea sistemului nervos. Datorită rețelei bogate de neurotransmițători, intestinul este supranumit „al doilea creier”. Iar pentru funcționarea normală a acestuia trebuie să mențineți echilibrul florei intestinale. Alimentele fermentate (iaurt, chefir, sana, varză murată) și o cură cu probiotice și prebiotice au efecte remarcabile în alungarea stărilor anxioase.

În schimb, evitați dulciurile, băuturile carbogazoase, produsele de patiserie, alimentele fast-food, care provoacă dezechilibre metabolice, iar odată cu acestea induc shimbări bruște de dispoziție. Limitați consumul de cafea și alcool, care au efect psihostimulant.

Sunt și plante care vă pot ajuta să vă liniștiți: ashwagandha, rhodiola, germeni de grâu sau de orz.

Important este să nu neglijați problemele și să aveți grijă de voi. Rămâneți alături de Ziarul de Sănătate pentru alte sfaturi utile despre sănătate. Pe curând!

Protected by Copyscape

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here