Cum îți găsești motivația să faci sport?

Pentru că a venit primăvara, ce-ar fi să ieși la alergat în parc? Poate fi un bun început, dacă te gândești să începi să faci sport, dar nu îți găsești motivația. Despre motivația de a face sport ne vorbește și Simona Dragomir.

Bun găsit, dragii mei! Îi spunem bun găsit și primăverii care s-a instalat în sfârșit și care ne încălzește sufletele! Cu voie bună și energie, astăzi vorbim despre mișcare!

Știm cu toții că sportul este sănătate curată, iar acum, că este cald și frumos, nu mai avem niciun motiv să nu facem mai multă mișcare! Sportul ne face mai fericiți, ne dă energie, ne întărește sistemul imunitar, ne ajută să dormim mai bine, să ne concentrăm și să memorăm lucruri mai ușor și reduce riscul bolilor de inimă. Cu cât facem mai multă mișcare, cu atât vom trăi mai mult! Așa spun studiile! O singură oră de alergat ne poate crește speranța de viață cu 7 ore, iar dacă facem mișcare 30 de minute pe zi, timp de 5 zile pe săptămână, ne putem prelungi viața în medie cu 3 ani.

Știai că sedentarismul provoacă mai multe decese în fiecare an chiar și decât obezitatea? Așadar, specialiștii ne recomandă să facem 10.000 de pași pe zi pentru a avea un corp sănătos.

Știai toate aceste lucruri, dar nu îți găsești motivația de a te ridica de pe canapea? Ai spus că începi de mâine, dar ai numărat acea zi de mâine de o mie ori?

Iată ce îți sugerăm noi să faci pentru a te motiva să faci mai multă mișcare:

Regula nr. 1. Transformă mișcarea în ceva distractiv! Alege ceva ce îți place: dans, înot, volei, yoga, arte marțiale sau chiar plimbare în aer liber.

Regula nr. 2. Gândește-te de ce vrei să faci o schimbare! Fă o listă cu toate motivele pentru care vrei să faci mai multă mișcare, precum: vreau să am mai multă energie să mă joc cu cei mici, vreau să îmi stea bine hainele, vreau să am mai multă încredere în mine, vreau să îmi văd copiii și nepoții+ crescând.

Regula nr. 3. Acceptă că există şi o zonă de mijloc! Permite-ți să greșești din când în când și nu te mai învinovăți dacă azi ai mâncat un biscuite în plus! Atitudinea extremistă, totul sau nimic, poate fi un obstacol destul de mare pe care îl creezi singur.

Regula nr. 4. Găsește un partener de mișcare! Împarte țelul de a te menține sănătos cu un prieten și veți fi mai puternici împreună. Vă puteți motiva reciproc și puteți organiza competiții.

Regula nr. 5. Înscrie-te într-un grup! Fie că alegi fitness, jogging sau dans, încearcă să faci parte dintr-un grup. Uneori, motivația vine din rușinea față de alții. Nu vrei să te faci de rușine că ai lipsit de la oră, că rămâi în urmă sau că te oprești cel mai des.

Regula nr. 6. Privește-te în oglindă! Când nimic nu pare să te motiveze, dă-ți hainele jos și privește-te în oglindă! Din față, din laterale și din spate. Dacă ai kilograme pe care ar trebui să le dai jos, oglinda ți le va arăta bucuroasă.

Regula nr. 7. Fii pozitiv! Orice ți-ai spune să te scuzi față de tine însuți că nu faci mișcare, e fals. Poți! Asta ar trebui să îți rămână în minte!

Regula nr. 8. Fii disciplinat! „Disciplina înseamnă să alegi între ce îți dorești acum și ce îți dorești mai mult”. Îți dorești mai mult o prăjitură pe care să o mănânci astăzi sau o siluetă suplă și un corp sănătos de care să te bucuri o viață întreagă?

Așadar, dragilor, la sport cu voi și nu uitați să mâncați sănătos! Pe curând!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here