5 modalități naturale pentru menținerea tensiunii arteriale în limite normale

Autor:

La nivel mondial, există milioane de oameni care se luptă cu tensiunea arterială ridicată. În următorul articol vei găsi câteva modalități naturale simple de menținere a tensiunii arteriale în limite normale, precum și câteva sfaturi pentru folosirea eficientă a acestora. Unele planuri de acțiune pot dura câteva luni pentru a vedea rezultatele. Însă cu puțină grijă și cu concentrarea în jurul dietei antiinflamatoare, rezultatele pot apărea după prima zi. Iată 5 sfaturi oferite de renumitul doctor Josh Axe, specialist în medicină naturistă și nutriționist de talie mondială.

1. Adoptă o dietă mediteraneană!

Datorită produselor alimentare cum ar fi măslinele sau semințele de in, dietele mediteraneene sunt extrem de bogate în grăsimi sănătoase de tip omega 3. Alimentele recomandate în această dietă ar fi, pe lângă uleiul de măsline și semințele de in, peștele sălbatic (în special somon), alături de fructe și legume proaspete, care te vor ajuta cu siguranță la menținerea tensiunii arteriale în limite normale. De asemenea, poți alege și suplimentele alimentare de calitate, cum ar fi extractul din frunze de măslin și suplimentele cu semințe de in.

2. Ia un supliment cu ulei de pește!

Una dintre principalele cauze ale tensiunii arteriale ridicate este inflamația din artere. Numeroase studii confirmă că un consum adecvat de ulei de pește, bogat în acizi grași omega 3 EPA și DHA, reduce inflamația din organism. Așadar, consumul unui supliment din ulei de pește de calitate, cu minimum 1000 mg pe doză, în timpul mesei, este una dintre cele mai bune metode naturale pentru menținerea tensiunii arteriale în limite normale. Încearcă suplimentul premium Omega 3 Marinol din ulei de pește pre-metabolizat!

3. Utilizează magneziul pentru mai multă libertate!

Magneziul este un mineral deosebit pentru că ajută la relaxarea vaselor de sânge și poate avea un impact imediat asupra tensiunii arteriale. Problema este că foarte mulți oameni au deficit de magneziu. Așadar, ar trebui să iei suplimente de magneziu? Da, 500 de miligrame pe zi ar fi o doză bună pentru a începe să abordezi problemele cu tensiunea arterială. Poți alege Marine Magnesium (1000 mg) și pentru susținerea metabolismului energetic și a sistemului muscular în ansamblu.

4. Menține-ți echilibrul cu coenzima Q10!

Coenzima Q10 este un antioxidant important pentru sprijinirea sănătății inimii, cu un rol crucial pentru tensiunea arterială. Poți începe cu 200-300 mg de coenzima Q10 pe zi drept remediu natural și eficient pentru menținerea tensiunii arteriale în limite normale. Pentru protejarea inimii și a vaselor de sânge alege Coenzyme Q10!

5. Crește-ți nivelul de potasiu!

Element esențial în organism, potasiul și alimentele bogate în potasiu (avocado, pepene galben etc.) ajută la contracararea efectelor sodiului și asigură protecția împotriva hipertensiunii arteriale. Unele dintre cele mai bune alimente bogate în potasiu sunt bananele și sucul de nucă de cocos.

Introdu în rutina ta zilnică aceste cinci modalități naturale de menținere a tensiunii arteriale în limite normale și vei vedea rezultatele mai repede decât ai crezut!

Surse:

  • draxe.com/natural-remedies-high-blood-pressure/
  • draxe.com/anti-inflammatory-foods/
  • draxe.com/fish-oil-benefits-health/
  • draxe.com/10-flax-seed-benefits-nutrition-facts/
  • draxe.com/magnesium-supplements/
  • draxe.com/all-about-coq10/
Protected by Copyscape

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here